Powered By Blogger

Saturday, April 30, 2011

join club... like lg... but x sokong....??? pe citer??? faham x??

assalamualaikum...




hari ni aku nak kongsi sikit la dengan korang sumer yang sudi bace ape yang aku membebel dan merepek kat cini ni kan.




baru-baru ni aku ade join 1 club ni tau, club nie best la bagi aku kan, but don't know la 4 org len kan..
aku tgk potensi club ni not bad la coz ramai gak yang join club ni n x kurang jugak ramainye yang like club nie kan...




post-post club ni pon amat bermanfaat la, macam-macam ilmu pengetahuan yang boleh dapat kat cinie. person yang manage club ni pun rajin sangat kaji-kaji bende-bende yang other person ever think it that way... logik la. dan huraian die pon kite boleh accept la.




club ni lebih pada club 4 bela nasib umat islam atas tindakan insan-insan agame lain yang tak tau nak hormat agama lain, padahal kita orang islam ni tak pernah pon nak hina or keji agame dorang. kite pun tau gak perasaan dorang kalau agama diorang kene hina. but dorang tetap nak keji n hina agama kita yang Agung ni. tak tau la ape masalah diorang yang agama lain nie.




satu bende yang menarik pandangan aku adalah ade la sorang manusia nie, aku malas la nak bagi tau name die, sebab korang tak kenal kot sebab aku sendiri tak kenal die, aku tau die wujud pon sebab kitorang sama-sama join club ni n same-same like club ni.




tapi kan, yang peliknye tentang mamat ni kan, die nie, aku tengok every pictures yang ade kat blog nie die like, but tibe tang komen bukan men lagi die bangkang pendapat or keputusan ujikaji yang manager club nie wat. lantak die la ape pun keputusan die, die yang buat research tu. tu hak die la die nak kate ape pon, dah kire bek dah die rajin nak wat kajian pasal tu sume, kalau nak harapkan orang lain, xde nye rajin nak wat bende-bende cam tu. die dah dikire bek dah sanggup pikul tangguingjawab untuk mendedahkan ape yang terselindung selama ni yang kite sume tak tau.




die berani bongkarkan agenda-agenda yahudi untuk jatuhkan agama islam sikit demi sikit...
ade gak yang tak puas hati.. tak faham betul, aku tengok profile dak yang membangkang tu tengok background religious die islam. malay plak tu but tak sokong rakan seagama. pelik. siap kate manager bolg tu bodoh lagi sebab postkan bende-bende mengarut.




bagi aku kan, aku pun tak leh la nak salahkan die 100 peratus, sebab hidayah dari Allah ni datang tak same pada setiap makhluknya. jika yang dikehendakiNya sahaja yang dapat. bukan dalam sekaligus tu Allah turunkan hidayah untuk sume makhluk Allah.




tapi if tak suke dengan ape yang manager tu wat, i think die x sepatotnye like pic tu if die x suke kan, die leh join, tu xde masalah langsung, sebab die leh amek info len kat citu, but 1 je sepatutnye die xyah la cakap bad thing kat citu kan. sebab bukan sahaje jatuhkan semangat manager tu but jatuhkan jugak maruah die sendiri sebab orang ramai can read that statement yang die tulis tu. so orang akan judge die la kan,...




sepatotnye die pk dulu bek buruk ape yang die buat tu kan.




so... 2 all my friends.... n 4 my self also.... pasni kalau kite nak wat something tu kan kite kne la pk dulu akibah dan musibah yang bakal kite tempuh... pandangan orang kat diri kite atas ape yang kite wat.




so baru la orang x akan anggap kite ni sorang yang BODOH SOMBONG...




wassalamualaikum....
jangan lupa follow blog nurul k ^___^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Assalamualaikum...

Semua info atau entry kat sini if u ollz nak copy its ok.
u can, but must ada credit to me. Copy je ke blog korang as korang punye entry, then put credit to this blog as a link.
Orang kata orang berbudi kita berbahasa. Thats all

terima kasih