Powered By Blogger

Sunday, March 27, 2011

doktor cinta ker?

owh my God....




aku dijadikan rujukan? haha. kelakar la korang ni. korang ni tengok guna mata hati ke mata kepala? aku ni mana la tau pasal cinta-cinta ni.




tapi sikit-sikit tu boleh la aku cakap atau nasihat kan....




 ok, situasi pertama: - jika lelaki kata dia suka masej dengan kita.




# ok, bagi siapa-siapa yang pernah mengalami situasi ni, aku nasihatkan, jangan la anggap statement ni sebagai cinta. sebab kita boleh tafsirkan statement ni dalam macam-macam cara, lagipun, fikiran setiap manusia ni berbeza-beza. tambahan lelaki ni, kita tak dapat nak baca tau isi hati diorang. sebab fikiran diorang tak sama dengan fikiran kita yang lebih terpengaruh dengan emosi ni. korang pun tau yang lelaki lebih cool kan.(hey lelaki, jangan nak bajed sangat la ok).




so, bila dia kata dia suka mesej dengan kita tu, boleh membawa macam-macam maksud, boleh kate die suka mesej sebab die selesa dengan kita,(i meant berkawan). yela, lelaki kan lebih cenderung kepada persahabatan berbanding cinta. perasan tak? ok, dan boleh kate jugak dia suka mesej dengan kita sebab dapat hilangkan bosan ke, sebab lelaki ni dia nak sentiasa ade teman, kalau tak dia bosan jalani aktiviti harian. macam tu la. mungkin jugak dia kate suka mesej dengan kita sebab satu kepale ke, ade sesetengah perempuan ni tak boleh bawak gurau yang agak kasar kan, mungkin kita boleh, so sebab tu die kate suka mesej dengan kita, ade juga kita boleh tafsirkan berkemungkinan dia jatuh hati dengan kita, tapi dia segan nak luahkan,(tapi ni probability yang agak rendah la). senang je nak tahu, dia jatuh hati ke tak, iaitu bila start mesej tu, dia yang mula dulu setiap mesej, maksud nya die je yang selalu hantar mesej dulu pada kita dan bukan tunggu kita yang hantar dulu baru balas. so dah tahukan perbezaannya..


OK.... till then.... bye....
jangan lupa follow blog nurul k ^___^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

Assalamualaikum...

Semua info atau entry kat sini if u ollz nak copy its ok.
u can, but must ada credit to me. Copy je ke blog korang as korang punye entry, then put credit to this blog as a link.
Orang kata orang berbudi kita berbahasa. Thats all

terima kasih